Jak zacząć korzystać z programu? - Aplikacja do Planowania Budżetu Domowego i Oszczędzania Pieniędzy

Jak używać wersji desktopowej?

Jak zacząć korzystać z programu?

Użyj Kreatora!

Kreator pojawia się przy pierwszym uruchomieniu aplikacji oraz dla każdej nowej bazy danych.
Kreator można też uruchomić z okna Bazy danych, w dowolnym momencie pracy z programem.

Bazy_danych_2 (1)

Kreator

Po przejściu kreatora otwiera się program i możemy zacząć wpisywać nasze wydatki używając ikonki Nowy wydatek

Otwiera się tzw. formularz wydatku. Formularz może być bardzo szczegółowy

lub uproszczony – w zależności od naszych potrzeb.

O tym, jakie dane chcemy rejestrować, decydujemy w Menu Aplikacji → Parametry. Zanim zaczniemy wpisywać nasze wydatki, warto wejść w Ustawienia (boczne menu ) i sprawdzić, czy zestaw podkategorii odpowiada naszym potrzebom. Kategorie i podkategorie można usuwać, zmieniać nazwy lub dodawać nowe. Można to zrobić, zanim zaczniemy wprowadzać operacje (wygodne jeśli tych zmian planujemy dużo) lub robić to na bieżąco ( w trakcie wpisywania wydatków/przychodów).
Jeśli mamy jakieś wątpliwości, jak coś zrobić, w każdym miejscu programu możemy skorzystać z Pomocy (otwiera się wówczas dokumentacja dotycząca korzystania z programu), gdzie opisane są dokładnie wszystkie kroki.

Więcej w tej kategorii:   « Po co mi Fin4Family?     Oferty »

Wybierz temat

Jak używać wersji desktopowej?

Jak zacząć korzystać z programu?

Użyj Kreatora!

Kreator pojawia się przy pierwszym uruchomieniu aplikacji oraz dla każdej nowej bazy danych.
Kreator można też uruchomić z okna Bazy danych, w dowolnym momencie pracy z programem.

Kreator

Po przejściu kreatora otwiera się program i możemy zacząć wpisywać nasze wydatki używając ikonki Nowy wydatek

Otwiera się tzw. formularz wydatku. Formularz może być bardzo szczegółowy

lub uproszczony – w zależności od naszych potrzeb.

O tym, jakie dane chcemy rejestrować, decydujemy w Menu Aplikacji → Parametry. Zanim zaczniemy wpisywać nasze wydatki, warto wejść w Ustawienia (boczne menu ) i sprawdzić, czy zestaw podkategorii odpowiada naszym potrzebom. Kategorie i podkategorie można usuwać, zmieniać nazwy lub dodawać nowe. Można to zrobić, zanim zaczniemy wprowadzać operacje (wygodne jeśli tych zmian planujemy dużo) lub robić to na bieżąco ( w trakcie wpisywania wydatków/przychodów).
Jeśli mamy jakieś wątpliwości, jak coś zrobić, w każdym miejscu programu możemy skorzystać z Pomocy (otwiera się wówczas dokumentacja dotycząca korzystania z programu), gdzie opisane są dokładnie wszystkie kroki.

Więcej w tej kategorii:   « Po co mi Fin4Family?     Oferty »

Scroll to Top