Jak używać wersji mobilnej?
Menu – aplikacja mobilna
Wybierając poszczególne elementy w menu aplikacji , możemy np. dodać elementy słowników (pozycja Więcej): konta, kategorie, podkategorie czy znaczniki, zanim zaczniemy wpisywać wydatki. Warto to zrobić, ponieważ to oszczędzi nam trochę czasu, a zpisanie wydatku ograniczy się tylko do wyboru odpowiednich danych z listy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby to robić na bieżąco, notując wydatki/przychody.
Używając Raportów, mamy możliwość zrobienia zestwawień naszych operacji i dokonania analiz na ich podstawie.
A dzięki np. opcji Pomoc uzyskamy informacje o aplikacji, min. zostaniemy przekierowani do prostej instrukcji obsługi (Dokumentacja).


Więcej w tej kategorii: « Lista operacji Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej? »
- Instalacja aplikacji mobilnej
- Rejestracja aplikacji mobilnej
- Po co mi aplikacja mobilna fin4family?
- Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej?
- Menu – aplikacja mobilna
- Wydatek – jak dodać?
- Przychód – jak dodać?
- Transakcja – jak przeprowadzić?
- Konto – jak dodać?
- Kontrahent – jak dodać?
- Kategoria – jak dodać?
- Podkategoria – jak dodać?
- Raporty
- Lista operacji
- Moje konta
- Ustawienia
- O aplikacji
- Raport – jak skonfigurować?
- Synchronizacja danych
- Filtry – jak korzystać ?
- Instalacja aplikacji mobilnej
- Rejestracja aplikacji mobilnej
- Po co mi aplikacja mobilna fin4family?
- Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej?
- Menu – aplikacja mobilna
- Wydatek – jak dodać?
- Przychód – jak dodać?
- Transakcja – jak przeprowadzić?
- Konto – jak dodać?
- Kontrahent – jak dodać?
- Kategoria – jak dodać?
- Podkategoria – jak dodać?
- Raporty
- Lista operacji
- Moje konta
- Ustawienia
- O aplikacji
- Raport – jak skonfigurować?
- Synchronizacja danych
- Filtry – jak korzystać ?
- Instalacja aplikacji mobilnej
- Rejestracja aplikacji mobilnej
- Po co mi aplikacja mobilna fin4family?
- Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej?
- Menu – aplikacja mobilna
- Wydatek – jak dodać?
- Przychód – jak dodać?
- Transakcja – jak przeprowadzić?
- Konto – jak dodać?
- Kontrahent – jak dodać?
- Kategoria – jak dodać?
- Podkategoria – jak dodać?
- Raporty
- Lista operacji
- Moje konta
- Ustawienia
- O aplikacji
- Raport – jak skonfigurować?
- Synchronizacja danych
- Filtry – jak korzystać ?
Jak używać wersji mobilnej?
Menu – aplikacja mobilna
Wybierając poszczególne elementy w menu aplikacji , możemy np. dodać elementy słowników (pozycja Więcej): konta, kategorie, podkategorie czy znaczniki, zanim zaczniemy wpisywać wydatki. Warto to zrobić, ponieważ to oszczędzi nam trochę czasu, a zpisanie wydatku ograniczy się tylko do wyboru odpowiednich danych z listy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby to robić na bieżąco, notując wydatki/przychody.
Używając Raportów, mamy możliwość zrobienia zestwawień naszych operacji i dokonania analiz na ich podstawie.
A dzięki np. opcji Pomoc uzyskamy informacje o aplikacji, min. zostaniemy przekierowani do prostej instrukcji obsługi (Dokumentacja).


Więcej w tej kategorii: « Lista operacji Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej? »