Jak używać wersji mobilnej?
Synchronizacja danych w aplikacji mobilnej
I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem
1. Sprawdź, czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdź, czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem: Ustawienia → Synchronizacja danych z komputerem,
– na komputerze z mobilną:
symbol powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz.
Synchronizację z komputerem (czyli wysyłanie danych tylko na nasz komputer) uruchamiamy zawsze z telefonu.
1. Sprawdź, czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdź, czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem: Ustawienia → Synchronizacja danych z komputerem,
– na komputerze z mobilną:
symbol powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz.
Synchronizację z komputerem (czyli wysyłanie danych tylko na nasz komputer) uruchamiamy zawsze z telefonu.
II. Synchronizacja z portalem
Uruchamiając synchronizację z portalem, wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję:
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem,
– na komputerze : menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie, jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.
Uruchamiając synchronizację z portalem, wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję:
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem,
– na komputerze : menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie, jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.
Więcej w tej kategorii: « Instalacja aplikacji mobilnej Filtry – jak korzystać »
Wybierz temat
Menu
Close
- Instalacja aplikacji mobilnej
- Rejestracja aplikacji mobilnej
- Po co mi aplikacja mobilna fin4family?
- Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej?
- Menu – aplikacja mobilna
- Wydatek – jak dodać?
- Przychód – jak dodać?
- Transakcja – jak przeprowadzić?
- Konto – jak dodać?
- Kontrahent – jak dodać?
- Kategoria – jak dodać?
- Podkategoria – jak dodać?
- Raporty
- Lista operacji
- Moje konta
- Ustawienia
- O aplikacji
- Raport – jak skonfigurować?
- Synchronizacja danych
- Filtry – jak korzystać ?
- Instalacja aplikacji mobilnej
- Rejestracja aplikacji mobilnej
- Po co mi aplikacja mobilna fin4family?
- Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej?
- Menu – aplikacja mobilna
- Wydatek – jak dodać?
- Przychód – jak dodać?
- Transakcja – jak przeprowadzić?
- Konto – jak dodać?
- Kontrahent – jak dodać?
- Kategoria – jak dodać?
- Podkategoria – jak dodać?
- Raporty
- Lista operacji
- Moje konta
- Ustawienia
- O aplikacji
- Raport – jak skonfigurować?
- Synchronizacja danych
- Filtry – jak korzystać ?
Wybierz temat
Wybierz temat
- Instalacja aplikacji mobilnej
- Rejestracja aplikacji mobilnej
- Po co mi aplikacja mobilna fin4family?
- Jak zacząć korzystać z aplikacji mobilnej?
- Menu – aplikacja mobilna
- Wydatek – jak dodać?
- Przychód – jak dodać?
- Transakcja – jak przeprowadzić?
- Konto – jak dodać?
- Kontrahent – jak dodać?
- Kategoria – jak dodać?
- Podkategoria – jak dodać?
- Raporty
- Lista operacji
- Moje konta
- Ustawienia
- O aplikacji
- Raport – jak skonfigurować?
- Synchronizacja danych
- Filtry – jak korzystać ?
Jak używać wersji mobilnej?
Synchronizacja danych w aplikacji mobilnej
I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem
1. Sprawdź, czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdź, czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem: Ustawienia → Synchronizacja danych z komputerem,
– na komputerze z mobilną:
symbol powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz.
Synchronizację z komputerem (czyli wysyłanie danych tylko na nasz komputer) uruchamiamy zawsze z telefonu.
1. Sprawdź, czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdź, czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem: Ustawienia → Synchronizacja danych z komputerem,
– na komputerze z mobilną:
symbol powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz.
Synchronizację z komputerem (czyli wysyłanie danych tylko na nasz komputer) uruchamiamy zawsze z telefonu.
II. Synchronizacja z portalem
Uruchamiając synchronizację z portalem, wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję:
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem,
– na komputerze : menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie, jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.
Uruchamiając synchronizację z portalem, wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję:
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem,
– na komputerze : menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie, jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.
Więcej w tej kategorii: « Instalacja aplikacji mobilnej Filtry – jak korzystać »