Jak  używać wersji mobilnej?

Synchronizacja danych w aplikacji mobilnej

I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem
1. Sprawdź, czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdź, czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem: Ustawienia → Synchronizacja danych z komputerem,
– na komputerze z mobilną:
symbol znak ap mobi powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz.

Synchronizację z komputerem (czyli wysyłanie danych tylko na nasz komputer) uruchamiamy zawsze z telefonu.
II. Synchronizacja z portalem
Uruchamiając synchronizację z portalem, wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję:
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem,
– na komputerze : menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie, jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.

Jak  używać wersji mobilnej?

Synchronizacja danych w aplikacji mobilnej

I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem
1. Sprawdź, czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdź, czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem: Ustawienia → Synchronizacja danych z komputerem,
– na komputerze z mobilną:
symbol znak ap mobi powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz.

Synchronizację z komputerem (czyli wysyłanie danych tylko na nasz komputer) uruchamiamy zawsze z telefonu.
II. Synchronizacja z portalem
Uruchamiając synchronizację z portalem, wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję:
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem,
– na komputerze : menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie, jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.
Scroll to Top