Jak używać wersji windowsowej – program do planowania budżetu
Dokumentacja do programu Fin4Family to instrukcja obsługi poszczególnych modułów aplikacji do oszczędzania pieniędzy. Aby uzyskać informacje o jej funkcjach, możesz – praktycznie z każdej pozycji w programie do oszczędzania – używając przycisku „Pomoc” w górnym menu lub znaku „?” w otwieranych okienkach, przejść do interesującej Cię pozycji w Dokumentacji.
Rozliczenia z rodziną – wygodne dzielenie wydatków
Z pewnością niektórym z Nas zdarza się, że wspólnie z np. rodzeństwem pomagamy w ten czy inny sposób rodzicom.
Słowniki są ściśle związane z Projektami i służą do ich opisywania.
Jak stworzyć raport „Przychody”?
Raporty dotyczące naszych przychodów tworzymy wybierają z bocznego menu opcję Raporty – Przychody.
Aby dodać nową Kategorię, z bocznego menu wybieramy pozycję Ustawienia, a po rozwinięciu listy wybieramy opcję Kategorie.
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Jak używać wersji windowsowej – program do planowania budżetu
Dokumentacja do programu Fin4Family to instrukcja obsługi poszczególnych modułów aplikacji do oszczędzania pieniędzy. Aby uzyskać informacje o jej funkcjach, możesz – praktycznie z każdej pozycji w programie do oszczędzania – używając przycisku „Pomoc” w górnym menu lub znaku „?” w otwieranych okienkach, przejść do interesującej Cię pozycji w Dokumentacji.
Rozliczenia z rodziną – wygodne dzielenie wydatków
Z pewnością niektórym z Nas zdarza się, że wspólnie z np. rodzeństwem pomagamy w ten czy inny sposób rodzicom.
Słowniki są ściśle związane z Projektami i służą do ich opisywania.
Jak stworzyć raport „Przychody”?
Raporty dotyczące naszych przychodów tworzymy wybierają z bocznego menu opcję Raporty – Przychody.
Aby dodać nową Kategorię, z bocznego menu wybieramy pozycję Ustawienia, a po rozwinięciu listy wybieramy opcję Kategorie.
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Jak używać wersji windowsowej – program do planowania budżetu
Dokumentacja do programu Fin4Family to instrukcja obsługi poszczególnych modułów aplikacji do oszczędzania pieniędzy. Aby uzyskać informacje o jej funkcjach, możesz – praktycznie z każdej pozycji w programie do oszczędzania – używając przycisku „Pomoc” w górnym menu lub znaku „?” w otwieranych okienkach, przejść do interesującej Cię pozycji w Dokumentacji.
Rozliczenia z rodziną – wygodne dzielenie wydatków
Z pewnością niektórym z Nas zdarza się, że wspólnie z np. rodzeństwem pomagamy w ten czy inny sposób rodzicom.
Słowniki są ściśle związane z Projektami i służą do ich opisywania.
Jak stworzyć raport „Przychody”?
Raporty dotyczące naszych przychodów tworzymy wybierają z bocznego menu opcję Raporty – Przychody.
Aby dodać nową Kategorię, z bocznego menu wybieramy pozycję Ustawienia, a po rozwinięciu listy wybieramy opcję Kategorie.