Jak używać wersji desktopowej?
Podkategorie – co to jest?
Każda nadrzędna kategoria zawiera podkategorie , które zdecydowanie ułatwiają znalezienie interesującej nas grupy wydatków lub przychodów bez tracenia nadmiernego czasu.
Podkategorie pozwalają nam na wprowadzenie bardziej lub mniej dokładnego podziału naszych transakcji, to od nas zależy jak szczegółowo będziemy je grupować.
Weźmy dla przykładu rachunki – zadecydowaliśmy, że będziemy je zapisywać w kategorii Dom. Jeżeli zależy nam na dokładności możemy stworzyć kilka osobnych podkategorii takich jak 'prąd’, 'gaz’ czy 'woda’. Natomiast jeżeli nie jest nam potrzebny taki podział możemy stworzyć tylko jedną podkategorię, na przykład nadając jej nazwę 'rachunki’, która będzie dla nas wystarczająca.
Dobry podział kategorii na podkategorie daje nam możliwość dokładnego monitorowania naszych finansów. Dzięki nim w paru kliknięciach możemy się w precyzyjny sposób dowiedzieć na co dokładnie wydaliśmy pieniądze lub skąd pieniądze wzięły się na naszym koncie.
Więcej w tej kategorii: « Jak dodać kategorię? Jak dodać podkategorię? »
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Jak używać wersji desktopowej?
Podkategorie – co to jest?
Każda nadrzędna kategoria zawiera podkategorie , które zdecydowanie ułatwiają znalezienie interesującej nas grupy wydatków lub przychodów bez tracenia nadmiernego czasu.
Podkategorie pozwalają nam na wprowadzenie bardziej lub mniej dokładnego podziału naszych transakcji, to od nas zależy jak szczegółowo będziemy je grupować.
Weźmy dla przykładu rachunki – zadecydowaliśmy, że będziemy je zapisywać w kategorii Dom. Jeżeli zależy nam na dokładności możemy stworzyć kilka osobnych podkategorii takich jak 'prąd’, 'gaz’ czy 'woda’. Natomiast jeżeli nie jest nam potrzebny taki podział możemy stworzyć tylko jedną podkategorię, na przykład nadając jej nazwę 'rachunki’, która będzie dla nas wystarczająca.
Dobry podział kategorii na podkategorie daje nam możliwość dokładnego monitorowania naszych finansów. Dzięki nim w paru kliknięciach możemy się w precyzyjny sposób dowiedzieć na co dokładnie wydaliśmy pieniądze lub skąd pieniądze wzięły się na naszym koncie.
Więcej w tej kategorii: « Jak dodać kategorię? Jak dodać podkategorię? »