Jak używać wersji desktopowej?
Użytkownicy
Użytkownik to osoba, która będzie używała programu – będzie prowadziła domowe finanse, wpisywała wydatki i przychody i sprawowała nad nimi kontrolę. Użytkownikami są również członkowie naszej rodziny, powiązani zależnościami finansowymi, np. partnerzy, dzieci.

Wpisanie w tym miejscu użytkowników jest dość istotne i warte zachodu, ponieważ w dalszej części kreatora będą dla nich automatycznie zakładane konta i zyskamy możliwość wprowadzenia środków na poszczególne konta.
Oczywiście nie ma takiej konieczności, aby program wystartował, bo to samo można zrobić już w aplikacji ale oszczędzimy sobie sporo zachodu na początku pracy.
Przykład:
Jan zaznaczył, że ma dwa konta bankowe – w grupie Rachunki bankowe kreator automatycznie utworzy dwa konta o nazwie: Rachunek 1 Jan i Rachunek 2 Ja (patrz następne okno kreatora).
podstawowe dochody uzykuje z działalności gospodarczej – w grupie Rozliczenia powstanie konto o nazwie Moja Firma-rozliczenia (patrz następne okno kreatora).
Więcej w tej kategorii: « Bazy danych – konfiguracja Okno podsumowania »
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Jak używać wersji desktopowej?
Użytkownicy
Użytkownik to osoba, która będzie używała programu – będzie prowadziła domowe finanse, wpisywała wydatki i przychody i sprawowała nad nimi kontrolę. Użytkownikami są również członkowie naszej rodziny, powiązani zależnościami finansowymi, np. partnerzy, dzieci.

Wpisanie w tym miejscu użytkowników jest dość istotne i warte zachodu, ponieważ w dalszej części kreatora będą dla nich automatycznie zakładane konta i zyskamy możliwość wprowadzenia środków na poszczególne konta.
Oczywiście nie ma takiej konieczności, aby program wystartował, bo to samo można zrobić już w aplikacji ale oszczędzimy sobie sporo zachodu na początku pracy.
Przykład:
Jan zaznaczył, że ma dwa konta bankowe – w grupie Rachunki bankowe kreator automatycznie utworzy dwa konta o nazwie: Rachunek 1 Jan i Rachunek 2 Ja (patrz następne okno kreatora).
podstawowe dochody uzykuje z działalności gospodarczej – w grupie Rozliczenia powstanie konto o nazwie Moja Firma-rozliczenia (patrz następne okno kreatora).
Więcej w tej kategorii: « Bazy danych – konfiguracja Okno podsumowania »