Jak używać wersji desktopowej?
Jak zacząć korzystać z programu?
Użyj Kreatora!
Kreator pojawia się przy pierwszym uruchomieniu aplikacji oraz dla każdej nowej bazy danych.
Kreator można też uruchomić z okna Bazy danych, w dowolnym momencie pracy z programem.



Kreator
Po przejściu kreatora otwiera się program i możemy zacząć wpisywać nasze wydatki używając ikonki
Otwiera się tzw. formularz wydatku. Formularz może być bardzo szczegółowy

lub uproszczony – w zależności od naszych potrzeb.

O tym, jakie dane chcemy rejestrować, decydujemy w Menu Aplikacji → Parametry. Zanim zaczniemy wpisywać nasze wydatki, warto wejść w Ustawienia (boczne menu ) i sprawdzić, czy zestaw podkategorii odpowiada naszym potrzebom. Kategorie i podkategorie można usuwać, zmieniać nazwy lub dodawać nowe. Można to zrobić, zanim zaczniemy wprowadzać operacje (wygodne jeśli tych zmian planujemy dużo) lub robić to na bieżąco ( w trakcie wpisywania wydatków/przychodów).
Jeśli mamy jakieś wątpliwości, jak coś zrobić, w każdym miejscu programu możemy skorzystać z Pomocy (otwiera się wówczas dokumentacja dotycząca korzystania z programu), gdzie opisane są dokładnie wszystkie kroki.

Więcej w tej kategorii: « Po co mi Fin4Family? Oferty »
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Jak używać wersji desktopowej?
Jak zacząć korzystać z programu?
Użyj Kreatora!
Kreator pojawia się przy pierwszym uruchomieniu aplikacji oraz dla każdej nowej bazy danych.
Kreator można też uruchomić z okna Bazy danych, w dowolnym momencie pracy z programem.



Kreator
Po przejściu kreatora otwiera się program i możemy zacząć wpisywać nasze wydatki używając ikonki
Otwiera się tzw. formularz wydatku. Formularz może być bardzo szczegółowy

lub uproszczony – w zależności od naszych potrzeb.

O tym, jakie dane chcemy rejestrować, decydujemy w Menu Aplikacji → Parametry. Zanim zaczniemy wpisywać nasze wydatki, warto wejść w Ustawienia (boczne menu ) i sprawdzić, czy zestaw podkategorii odpowiada naszym potrzebom. Kategorie i podkategorie można usuwać, zmieniać nazwy lub dodawać nowe. Można to zrobić, zanim zaczniemy wprowadzać operacje (wygodne jeśli tych zmian planujemy dużo) lub robić to na bieżąco ( w trakcie wpisywania wydatków/przychodów).
Jeśli mamy jakieś wątpliwości, jak coś zrobić, w każdym miejscu programu możemy skorzystać z Pomocy (otwiera się wówczas dokumentacja dotycząca korzystania z programu), gdzie opisane są dokładnie wszystkie kroki.

Więcej w tej kategorii: « Po co mi Fin4Family? Oferty »