Jak używać wersji desktopowej?
Synchronizacja danych
I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem
1. Sprawdż czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdż czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem:
Ustawienia → Synchronizacja danych z komuterem
– na komputerze z mobilną:
symbol powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz
Synchronizację z komputerem (czyli wysyłamy dane tylko na nasz komuter), uruchamiamy zawsze z telefonu
II. Synchronizacja z portalem
Uruchamiając synchronizację z portalem wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem
– na komputerze : menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.
Więcej w tej kategorii: « Błąd podczas aktywacji konta Planowanie »
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Jak używać wersji desktopowej?
Synchronizacja danych
I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem
1. Sprawdż czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdż czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem:
Ustawienia → Synchronizacja danych z komuterem
– na komputerze z mobilną:
symbol powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:
menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz
Synchronizację z komputerem (czyli wysyłamy dane tylko na nasz komuter), uruchamiamy zawsze z telefonu
II. Synchronizacja z portalem
Uruchamiając synchronizację z portalem wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem
– na komputerze : menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).
Zarówno na telefonie jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.
Więcej w tej kategorii: « Błąd podczas aktywacji konta Planowanie »