Jak używać wersji desktopowej?

Synchronizacja danych

I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem

1. Sprawdż czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdż czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem:
Ustawienia → Synchronizacja danych z komuterem

– na komputerze z mobilną:

symbol znak ap mobi powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:

menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz

Synchronizację z komputerem (czyli wysyłamy dane tylko na nasz komuter), uruchamiamy zawsze z telefonu

II. Synchronizacja z portalem

Uruchamiając synchronizację z portalem wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem

– na komputerze : menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).

Zarówno na telefonie jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.

Wybierz temat

Jak używać wersji desktopowej?

Synchronizacja danych

I. Synchronizacja pomiędzy komputerem i telefonem

1. Sprawdż czy oba urzączenia są w tej samej sieci.
2. Sprawdż czy na obu urządzeniach jest włączona synchronizacja
– na telefonie z komputerem:
Ustawienia → Synchronizacja danych z komuterem

– na komputerze z mobilną:

symbol znak ap mobi powinien być podświetlony na niebiesko, jeśli nie to włącz:

menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z aplikacją mobilną → Zapisz

Synchronizację z komputerem (czyli wysyłamy dane tylko na nasz komuter), uruchamiamy zawsze z telefonu

II. Synchronizacja z portalem

Uruchamiając synchronizację z portalem wysyłamy dane do chmury.
Zaletą tej opcji jest to, że możemy nasze dane uaktualniać w dowolnej chwili i na dowolnym urządzeniu (telefon i komputer nie muszą być jednocześnie w tej samej sieci).
Podobnie jak w poprzednim przypadku należy włączyć taką opcję
– na telefonie: Ustawienia → Synchronizacja danych z portalem

– na komputerze : menu aplikacji znak menu aplikacji → Konto → Synchronizacja → zaznacz Synchronizacja danych z portalem → Synchronizuj teraz lub Zapisz (jeśli nie chcemy synchronizować w tej chwili).

Zarówno na telefonie jak i na komputerze można ustawić też automatyczną synchronizację przy zamykaniu lub otwieraniu aplikcji lub robić to samemu w dogodnej dla nas chwili.

Scroll to Top