Jak używać wersji desktopowej?
Jak otworzyć kopię zapasową
Wszystkie operacje na plikach baz danych są robione w oknie „Bazy danych”:
– menu aplikacji
– opcja „Bazy danych”
Po wybraniu tej opcji otwiera się okno z listą naszych baz danych.
Pliki z kopiami zapasowymi (backupami) są robione w katalogu zdefiniowanym przy danej bazie danych, ścieżkę do niego można odnaleźć w kolumnie „Folder dla kopii”.
Plik z wybranym backupem otwieramy w aplikacji, w oknie „Bazy danych”, używając opcji „Otwórz”. Odszukujemy plik z interesującą nas kopią, a po akceptacji, klikamy „Wybierz” i otwieramy bazę z plikiem backupowym.
Jeżeli jest to baza utworzona przy instalacji, to backupy są tworzone w lokalnych zasobach użytkownika systemu Windows. Standardową ścieżkę do plików z danymi aplikacji można zobaczyć w oknie „Pomoc”.
Więcej w tej kategorii: « Jak stworzyć plik csv w mBanku? Błąd podczas aktywacji konta »
Wybierz temat
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Po co mi Fin4Family?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Wybierz temat...
Wybierz temat...
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
- Instalacja programu
- Rejestracja programu
- Potwierdzenie aktywacji konta
- Po co mi Fin4Family?
- Jak zacząć korzystać z programu?
- Kreator
- Podsumowanie
- Konta
- Przychody
- Wydatki
- Transakcja
- Planowanie
- Oszczędzanie i budżetowanie
- Majątek
- Projekty
- Kalendarz
- Notatka
- Czas pracy
- Raporty
- Ustawienia
- Znaczniki
- Bazy danych
- Menu aplikacji
- Górne menu aplikacji
- Bezpieczeństwo danych
- Miejsce przechowywania danych
- Oferty
- Wyszukiwanie danych
- Dostępne środki
- Synchronizacja danych
Jak używać wersji desktopowej?
Jak otworzyć kopię zapasową
Wszystkie operacje na plikach baz danych są robione w oknie „Bazy danych”:
– menu aplikacji
– opcja „Bazy danych”
Po wybraniu tej opcji otwiera się okno z listą naszych baz danych.
Pliki z kopiami zapasowymi (backupami) są robione w katalogu zdefiniowanym przy danej bazie danych, ścieżkę do niego można odnaleźć w kolumnie „Folder dla kopii”.
Plik z wybranym backupem otwieramy w aplikacji, w oknie „Bazy danych”, używając opcji „Otwórz”. Odszukujemy plik z interesującą nas kopią, a po akceptacji, klikamy „Wybierz” i otwieramy bazę z plikiem backupowym.
Jeżeli jest to baza utworzona przy instalacji, to backupy są tworzone w lokalnych zasobach użytkownika systemu Windows. Standardową ścieżkę do plików z danymi aplikacji można zobaczyć w oknie „Pomoc”.
Więcej w tej kategorii: « Jak stworzyć plik csv w mBanku? Błąd podczas aktywacji konta »